Fazan u posjeti i tikvice


Vrt u blizini šume može poslužiti kao restoran za šumske posjetioce



Ovaj ljepotan već 3 dana svako jutro vrši inspekciju u mom vrtu. 





Teško mi ga je snimiti sa mojim malim foto aparatom, a ako se pokušam približiti, on naravno, pobjegne. 

Ovo je nešto novo, jer do sada smo ponekad mogli vidjeti poneku fazanku, ali bi ona hitno pobjegla u gustiš.

Ja imam dojam da on nekoga traži. 



On se ponaša kao da ima važan zadatak, riskira puno pregledavajući teren uz cestu. 
Možda je izgubio svoju dragu, pa pretražuje teren kako bi je pronašao. 

Situacija je komična. Naša maca, koja je luda za lovom na sve što se miče, ugleda fazana koji je 3 puta veći od nje, i šuljajući se kreće u akciju. Ja  brzo uzimam svoj fotić i idem za njom, pokušavajući nešto snimiti. Naš fini i pristojni mačak sjedi  na povišenom mjestu i vrlo pozorno promatra. On pazi da u mokroj travi ne smoči svoje šape.

Fazan vidi macu i laganim korakom se odmakne kad se ona približi.  I tako oni kruže, a ja za njima. No, ja nisam stručnjak u šuljanju, pa fazanko zaključi da sam ipak veća od mačke, i odjuri u šumu!










 U blizini našeg vrta nalazi se šuma i lovno područje, tako da nije čudno ako se noću čuje pucanj
 iz puške.

Lovci, krivolovci i životinje skrivaju se u šumi. 


Ja ne volim lov, meni su životinje drage i užasavam se, kad šećući šumom u potrazi za gljivama naiđem na zamke od žice ili  jednom, na mrtvo tijelo srne u već poodmaklom stadiju raspadanja.


Pretpostavljam da ju je usmrtio neki krivolovac, koji ju, vjerojatno ometen nečim, nije uspio kriomice odnijeti.





Nakon neuspjelog foto-safarija, obišla sam svoje biljke. Ono malo što je provirilo iz zemlje, jer je vrlo kasno posijano. 
Na hrpu komposta posijala sam sjeme koje sam sačuvala od prošlogodišnje berbe, kada su mi izrasle predivne gigantske tikvice. Jeli smo ih cijelo ljeto na sve moguće načine, dijelili sa susjedima, djecom i prijateljima, a nešto spremili i u zamrzivač.
Nadam se da će sačuvano sjeme i ove godine dati tako lijepe plodove.


Otkrila sam da je brdašce s kompostom savršeno mjesto za rast tikvica i krastavaca.
Oni svojom bujnošću i lišćem zauzmu puno mjesta u povrtnjaku, dok posađeni na kompost uljepšaju izgled vrta, a to im je idealno mjesto jer čuva vlagu i bogato je organskim materijama.

Može se vidjeti i grmić paradajza koji je sam od sebe nikao, vjerojatno od sjemena povrća koje se bacilo u kompost. 


Kad sam malo bolje pogledala tek izašle tikvice, vidim da mi je  netko  pojeo par listova!

Izgleda da je fazan ljepotan doručkovao!

Mislim da je optužba opravdana, jer je ostavio tragove - ptičji izmet. 
Njega nisam slikala.

Sad smišljam kako zaštiti te male krhke biljčice prije nego fazan dovede prijatelje na ručak. 

Ne znam da li bi bilo dobro napraviti zvona od većih plastičnih boca.
Imam nekoliko prozirnih, veličine 6 litara, ako odrežem uži dio, možda bi funkcioniralo dok biljke malo ne ojačaju?





Idem piliti plastične boce :) 


Želim Vam ugodan, sunčan i sretan dan!








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Trio fantastikus

Miševi i mačke naopačke!

Vrijeme je za breze