Miševi i mačke naopačke!

Mačke donose poklone, a ja se bavim lovom i spašavanjem miševa!




Nisam stručnjak za poljske glodavce, pretpostavljam da je ovo mali poljski mišić.

Život na selu s ekipom od 3 mačke, dnevno donosi nove avanture. Neke su zabavne, neke šokantne, ali nikada nije dosadno.





Gledajući sliku njih dvoje kako prijateljski drijemaju, reklo bi se da su to drage krznene loptice koje se samo žele maziti.
Međutim, nagon za lovom je kod njih visoko razvijen i teško im je objasniti da im to baš i nije neophodno. I dalje donose poklone: jadne prestrašene ptice, krtice i miševe.





Veliki mačak je shvatio da ne volim takve poklone, pa svoju lovačku aktivnost drži u tajnosti, ali mala grofica, ona nikoga ne sluša!
Utrči u kuću s živim ulovljenim mišom i igra se s njim. Miš, naravno, ako je imalo pametan pobjegne pod ormar, kuhinjski element, ili gdje već uspije. 
Naravno, njoj dosadi čekati da on proviri van, ima u okolici miševa koliko hoćeš!
I tako se ja nađem u situaciji da moram loviti miša!
Uspjela sam fotografirati jednu takvu akciju. Srećom, ne bojim se miševa, ne skačem na stol ako ga vidim, tako da je operacija spašavanja malog glodavca bila uspješna.




Sakrio se u kut iza pisaćeg stola, pa sam ga uspjela metlicom gurnuti u staklenku. Vjerujem da mi je to uspjelo jer je bio u šoku pa mu refleksi nisu baš radili.
Slikala sam ga kroz staklenku prije nego sam ga uspjela bez opasnosti od mojih mačaka pustiti na livadu pored šume.



Uspjela sam spasiti i jednu pticu, koja je, nakon cca 30 minuta koliko joj je trebalo da se povrati iz šoka veselo odletjela. 
Nekoliko ulovljenih krtica sam isto tako vratila u prirodu. 

Imam dojam da me okolina smatra pomalo luckastom, jer "tko je vidio spašavati miša!".
Pretpostavljam da misle kako to mogu raditi samo ljudi iz grada, koji ove životinje ne tretiraju kao štetočine.
Ja sam se ipak osjećala jako dobro, jer je malo živo biće dobilo još jednu priliku.

Što vi mislite o tome?





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Trio fantastikus

Fazan u posjeti i tikvice

Vrijeme je za breze